RUILEN EN RETOURNEREN
RETOURVOORWAARDEN
Is het product toch niet helemaal wat je ervan had verwacht?
Dan is het mogelijk om je bestelling te retourneren. Dat is jammer om te horen, maar jouw goed recht om het te retourneren.
LET OP: gepersonaliseerde & speciaal voor jou gemaakte producten kunnen niet worden geruild! Ben je niet tevreden over jouw bestelde product?
Je kan je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.
Retour doorgeven
Wij vragen wel om BINNEN 7 WERKDAGEN ons een mail te sturen naar INFO@HUUSJE.NL, met daarin de vermelding van jouw ordernummer.
Hier vind je ons retourformulier : RETOURFORMULIER
Het zal dan fijn zijn om aan te geven wat er niet naar wens is, zodat wij hier op kunnen reageren en dit mee kunnen nemen in,
het verwerken van onze producten. Is er beschadiging aan een product, dan kunnen wij naast het vragen van de nodige informatie ook vragen naar een foto.
Wanneer er onderling contact is geweest, retourneer je het product in orginele staat en verpakking bij het dichtstbijzijnde POST NL afgeefpunt.
Zodra wij het product in originele staat in ontvangst genomen hebben;
crediteren wij het totaal bedrag van het product, Incl. de verzendkosten, binnen 14 dagen naar het opgegeven rekeningnummer.
De herroepingstermijn verloopt 14 dagen na de dag dat:
- het artikel in je bezit is:
- je het laatste artikel hebt ontvangen van een bestelling die uit meerdere zendingen en artikelen bestaat.
- je het laatste onderdeel hebt ontvangen van een artikel dat uit meerdere onderdelen bestaat.
Je maakt gebruik van het herroepingsrecht door:
- je retour op onze site of aan een van onze medewerkers door te geven.
- de retourartikelen bij een DHL-punt af te geven.
- Gebruik de originele envelop of verzenddoos waar de artikelen oorspronkelijk mee zijn verzonden (zorg dat de doos goed opgevuld is zodat het artikel niet kan beschadigen). Mocht je de envelop of verzenddoos niet meer in bezit hebben of is deze te groot, overleg vooraf even met ons!
Je kunt het artikel alleen terugsturen als:
- het artikel compleet is.
- het in de - voor zover mogelijk - originele staat is en in de fabrieksverpakking zit.*
*Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een andere manier hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, mogen we je aansprakelijk stellen.
Retourneren is niet mogelijk voor:
- gepersonaliseerde & speciaal voor jou gemaakte producten kunnen niet worden geruild!
Terugbetalingen
Je krijgt een mail zodra we je retour hebben verwerkt. Heb je vooraf betaald met iDEAL? We storten het bedrag terug binnen 14 werkdagen na de verwerking van je retour (dit duurt gemiddeld vijf werkdagen).
We betalen terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je het artikel hebt afgerekend. Heb je via Afterpay betaald dan wordt het retour item verminderd op je factuur. Heb je nog facturen met een betalingsachterstand openstaan? Dan storten wij niet terug, maar verrekenen we het bedrag. Als je betaald hebt met een cadeaubon, betalen we niet de waarde van de bon uit.